• Înscriere candidați: 1 – 22 iunie 2020
  • Susținerea disertației: 25-27 iunie 2020. Programarea pe zile și intervale orare va fi anunțată la finele perioadei de înscriere.
  • Susținerea se va face cu precădere on-line, cu respectarea tuturor prevederilor din Procedura-cadru privind desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor de licență și master pentru anul universitar 2019-2020 pe perioada stării de urgență și a impunerii unor restricții de distanțare socială.
  • Susținerea se poate face și față în față, cu respectarea regulilor de distanțare socială existente la data respectivă, numai pentru acei candidați care, dintr-un motiv întemeiat, vor solicita în mod expres acest lucru la înscriere.

 

Dosarul de înscriere va conține următoarele acte:

  • Lucrarea de disertație în format digital (CD / DVD / memory stick USB) și în format tipărit (redactată în limba engleză, cu copertă cartonată, nu cu spiră)
  • Rezumatul sau abstractul lucrării (între ½ pag. si 2 pagini, în limba engleză)
  • Referatul profesorului coordonator
  • Cererea de înscriere (pe cererea de înscriere absolventul declară pe propria răspundere că trimis lucrarea la adresa office@interculturel.org și a încărcat-o pe platforma Classroom)
  • Declarația de onestitate, pe propria răspundere, cu avizul coordonatorului
  • Fișa de lichidare (cu viza de la Biblioteca facultății - pentru promoția 2020; cu toate cele trei vize: Bibliotecă, Social și Contabilitate - pentru promoțiile anterioare)*
  • Certificatul de naștere - copie certificată conform cu originalul
  • Certificatul de căsătorie - copie certificată conform cu originalul (după caz)
  • Copie carte de identitate
  • Diplomă de bacalaureat - copie certificată conform cu originalul
  • Diplomă de licență - copie certificată conform cu originalul
  • Două fotografii recente, ¾ pe hârtie fotografică, model ptr. diplomă, scris pe verso numele și prenumele absolventului
  • Formular electronic pentru colectarea datelor de contact ale absolvenților **

______________________________________________________

*„Avizarea fișei de lichidare se va face de secretariat, fără deplasarea studenților, în baza situației existente la nivelul secretariatului privind eventuale debite la plata taxelor de studii și a altor taxe de școlaritate, precum și a listelor de debitori din anii terminali transmise la cererea facultății de către Serviciul Social al UB, respectiv de filialele BCU, cu cel puțin 2 zile înainte de începerea perioadei de înscriere la examenul de finalizare. Debitele care nu pot fi plătite până la sfârșitul perioadei de înscriere, din motive provocate de starea de urgență sau de regulile de distanțare socială, vor fi achitate până în momentul eliberării adeverinței de licență, respectiv disertație, dar nu mai târziu de 30 de zile de la ridicarea restricțiilor care au condus la imposibilitatea deplasării pentru plata taxelor respective. Studenții care la data înscrierii au orice tip de debit sunt obligați să depună la secretariat fișa de lichidare în original (cu dovada stingerii doar a respectivului debit) până în momentul eliberării adeverinței de licență/ disertație, dar nu mai târziu de data de 30.09.2020.” Pct. 9 din Procedura-cadru privind desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor de licență și master pentru anul universitar 2019-2020 pe perioada stării de urgență și a impunerii unor restricții de distanțare socială)

**Formularul va fi completat de absolvenți  în vederea utilizării datelor de contact pentru asigurarea dialogului cu reprezentanți ai Universității din București. Formularul electronic pentru colectarea datelor de contact ale absolvenților se găsește la adresa absolventi.unibuc.ro)

Documente transmise de absolvenți prin e-mail:

Absolvenții candidați la examenul de disertație - sesiunea 2020 vor transmite, în perioada 01– 2020 22 iunie 2020, ora 12.00, pe adresa de email office@interculturel.org într-un singur e-mail cu următorul subiect: Nume Prenume Absolvent_Inițiale Masterat_înscriere disertație iunie 2020 (exemplu: Popescu Valeriu_IC / IM / MBA_înscriere disertație_iunie 2020 următoarele documente:

  • Cererea de înscriere;
  • Declarația de onestitate, pe propria răspundere, cu avizul coordonatorului;
  • Formular electronic pentru colectarea datelor de contact ale absolvenților;
  • Fișa de lichidare va fi completată de către absolvent doar cu datele personale, urmând ca vizele necesare să fie completate ulterior de către Secretariat;
  • Lucrarea de disertație în format electronic (word și pdf);
  • Rezumatul sau Abstractul lucrării.

Documente pregătite de secretariat:

Secretariatul Catedrei UNESCO va completa dosarul de înscriere la licență / disertație cu următoarele acte existente în dosarul studentului:

  • Certificatul de naștere - copie certificată conform cu originalul;
  • Copie carte de identitate;
  • Certificatul de căsătorie - copie certificată conform cu originalul (unde este cazul);
  • Diplomă de bacalaureat / licență - copie certificată conform cu originalul.

Important !

Lucrarea de disertație în format printat și pe suport electronic (CD / DVD / memory stick USB) va fi depusă, împreună cu cele două fotografii pentru diplomă (¾ pe hârtie fotografică), la Secretariatul facultății, în perioada 01 iunie - 15 iulie 2020, în perioada 01 iunie - 15 iulie 2020, după programul următor: 

  • luni-joi: 10.00-14.00;
  • vineri: 10.00-13.00. 

Adeverințele de disertație nu vor fi eliberate acelor absolvenți care nu depun la secretariatul facultății lucrarea de licență sau de disertație în format printat și pe suport electronic (CD / DVD / memory stick USB) împreună cu cele două fotografii pentru diplomă (¾ pe hârtie fotografică).

Prezentarea și susținerea disertației vor avea loc online în fața comisiei de examen

  • prezentare și susținere de către absolvent – aprox. 10 minute (eventual cu prezentare PowerPoint);
  • întrebări adresate absolventului de către membrii comisiei de examen – 15 minute;
  • deliberarea asupra notei finale acordate de coordonatorul disertației și de profesorii din comisia de disertație – 5 minute.
Share This